úterý 26. února 2013

Valentines for single

Valentines er årets største dag for å sende kort. På en dag hvor det blir gitt ovеr 50 millioner roser verden over, kan det være tøft å være singel. Nå vil Anne G. Søreide, som står bak Singelmingel, ta dagen tilbake og la single være sexy på Valentines – med en egen fest.
Hva tenker du om at vi har en egen dag som bygger opp om paridealet? – Det er veldig bra, og det er det jeg prøver å bidra til med denne festen. Ikke-single er også invitert – for å inkludere alle. Det er viktig å gi oppmerksomhet til hverandre, alle bør gjøre det, og Valentines er en god dag å gjøre det på. Hva er ditt forhold til Valentines? – Jeg synes det er en fin dag, og også en kul dag for single. Jeg har arrangert denne festen flere ganger, så alle single kan komme sammen. Vi har hentet inspirasjon fra «Sex og singelliv». At du er singel betyr ikke at du ikke kan være sexy! Hva mener du om at handelsstanden bruker denne dagen til å selge gaver? – Det er helt fint fоr meg. Det blir det samme som mors- og farsdag. Man trenger ofte en påminnelse. Ifølge en undersøkelse utført av «Yahoo! Personals», slår 4 av 10 par opp mellom 1. januar og 14. februar. Er det sånn at kjærlighetsdagen tar knekken på romansen? – Jeg tror ikke det har noen direkte sammenheng med akkurat den dagen, men Valentines får nok folk til å tenke på forholdet sitt. Hva er dine råd til single for Valentines? – Send melding til dem du liker. Ikke bare tenk at du liker dem, men send en hilsen og inviter dem ut på noe gøy. For eksempel festen min.


Žádné komentáře:

Okomentovat